Saturday, March 25, 2006

Izpoved 16-letne dijakinje #1

Bil je vroč poletni dan. Zjutraj sem se odločila, da obiščem babico, ki živi v Novem mestu. Dopoldne, okoli desete ure, sem odšla na železniško postajo, si kupila vozovnico in že sedela na vlako. S seboj le svojo torbico z najnujnejšo kozmetiko, nekaj cd-jev, ki mi jih je zapekla Manca in vrečko bonbonov. Oblečena sem bila le v kratke, oprijete, lahke, jeans hlače in roza majčkico z napisom ''I'm perfect''.
Vlak je počasi speljal s perona - odprla sem si vrečko bonbonov, gledala skozi okno in razmišljala o življenju. Nekje na poti, mislim, da smo bili pri Ivančni Gorici, je v moj kupe vstopil postaven mladenič. Usedel se je nasproti mene in se mi nasmehnil. ''Saj je prosto?'', me je vprašal. Zardela sem. Njegov glas je bil tako nežen, a hkrati globok, in tako moški. ''Seveda ne...'' , sem mu odgovorila, ''...za take lepotce se vedno najde prostor...''. Prijetno presenečen se je zazrl vame. Tisti njegovi črni očki so prodrli vame in v meni se je prebudilo. Čeprav ga nisem poznala sem si si ga želela....želela sem si, da bi bil del mene. Prijela sem ga za koleno in rekla: ''Vzemi me...''. Malce je zmedeno pogledal, potem pa se opogumil in me stisnil h sebi. Njegova roka je počasi polzela po mojem obrazu, po mojem vratu, vse do mojih jošk. Prijel jih je in me strastno poljubil. Začutila sem nekaj trdega, prijela sem in ugotovila, da je to njegov piton, ki se mu prebuja v hlačah. Hitro sem ga osvobodila in ga zaobjela s svojimi ustnicami. Sesala sem in sesala, on pa je samo nemo gledal in stokal od užitka. Med tem mi je slekel hlačke in božal mojo potrebno muco...bila sem mokra, oh, in to kako. Zaštepetala sem mu: ''Pofukaj me, pofukaj me kot še nisi nikoli nikogar, pofukaj me tako, kot bi bilo konec sveta, oh ja, pofukaj me...!''. Vedel je, kaj mora narediti. Zagrabil me je za stegna, me obrnil stran od sebe in vame vstopil od uzadi. Začutila sem njegovo trdo makino, kako polzi znotraj mene. Nabijal me je in nabijal. Bil je grob, a meni je to pasalo. Prišlo mi je pred njim...zaječala sem v užitku in obdal me je občutek sreče. On je nadaljeval, a ne za dolgo. Hkmalu sem v sebi začutila vulkan topline in slišala njegov pridušen krik užitka...prišlo mu je...
Ko sva končala nisva spregovorila niti besede. Skupaj sva se peljala še približno deset minut, nakar pa je on brez besed odšel iz kupeja...Vlak je pripeljal v Novo mesto. Izstopila sem in se podala proti staremu trgu, kjer živi moja babica. Na poti sem srečala lokalnega cigana Vitota, ki ga poznam še iz mladih let. Ko bi vedel, kaj sem ravnokar doživela...oh ta tepček

3 comments:

Koba said...

Hahahahaha, hudo zdej mamo že skor vse žanre pokrite. Lokalni cigan Vito... k sem to prebral sem mislu da bom s stola padu ;)

skejter14 said...

ne to je moja jutranja domišlija...sej bodo nadaljevanja...če bo kdo drku na to bom počaščen

neumna opica said...

hahaha zakon tekst! btw, a kej dišiš prasica;P


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/