Saturday, June 03, 2006

Josef Junior

Ne sprašujte me kako. Ampak po nekem meni še zmeraj neznanem naključju sem v roke dobil družinski album Josefa S. V njem smo mu lahko priča v najbolj rosnih letih.
Zadnjič sem se namreč nič hudega sluteč sprehajal, skozi naše preljubo prašno mesto, ko se je naenkrat vame zaletel nek čudaški sprehajalec. In še preden sem mu uspel prisoliti vzgojno ali dve je že odhitel, izgubljen v množico. Malce sem še stal na mestu in bentil čez nevzgojeno mladino, prav v tistem trenutku pa sem opazil, da pred mano leži oguljena rjava knjiga, pobral sem jo... To, kar sem videl v njej je bilo preveč dragoceno, da ne bi delil z vami.

Ena prvih slik, Josefa, ki nam je na voljo je slika ultrazvoka, ki nam nazorno kaže, da je bil mali že od nekdaj malce nenavaden, ter, da se je že v maternici rad igral terorista:


O Josefovi materi se sicer ne ve kaj veliko. Govori se celo, da naj bi ga zanikala, češ da tako grdega otroka, res ni mogla roditi. Kakorkoli že, edini dokaz, ki ga ima Josef o svoji materi, je tale razglednica na kateri je upodobljena njegova krušna mati, ki je zraven pripisala, da ji posel cveti, ter da se zaradi njega prav gotovo ne bo vrnila.


Morda pa vendarle ne gre zanikati genske predispozicije, ki jo je podedoval po materi, saj je že v mladih letih pokazal veliko zanimanje za rujno kapljico:


Tako kot o materi se tudi o očetu ne ve veliko, bojda naj Josefa ne bi imel preveč rad, posebej zato, ker mu je že kot mladič rad lazil v špajzo ter kradel domači šnops. Zato mu je skonstruiral posebno stajico, ki mu je preprečevala tovrstne zle namene:


A, vse to pitje in surova vzgoja, ki jim je bil podvržen Josef S., vendarle niso bili zaman... razvil se je v pravega trdobučneža.
Prav zato je bil od nekdaj priljubljen med karateisti:


Po takšnih in podobnih tekmah je bil velikokrat dobesedno zbit, zato niti ni bil potreben otroški voziček...


Morda velja omeniti še Josefovega dedka, po katerem je med drugim dobil tudi ime. Dedek je bil od nekdaj malce odštekane sorte, ko je bil Josef star 9 let mu je v skladu z družinsko tradicijo skonstruiral kolo, ki je malemu prineslo slavo največjega čudaka na ulici:


Dedku se je kasneje popolnoma omračil um in začel si je domišljati, da je papež:


Tako kot za vse nas je tudi za Josefa nastopilo obdobje pubertete, te nedolžne zvedavosti za nasprotnim spolom:



Zadnja med slikami v albumu pa je naslednja:

bojda po njej nihče več ni niti videl niti slišal o Josefu prav ničesar... morda pa mu je le uspelo v stratosfero izstreliti sanje, ki jih je gojil že v trebuhu svoje nemarne matere.

6 comments:

Koba said...

No, saj probal sem bit smešen, čeprav se mi dozdeva, da mi ni ravno uspelo
;P

Koba said...

no pol pa kul ;)
ma nisem vedu, k ni blo nobenih povratnih iformacij, pol sem pa mislu da vam je bedno.
sicer bi se pa mogu jaz zdej itak učit, namest, da se z blogi ukvarjam tko, da se kr grem ;)

peach itch said...

hahahaha..sele zdei sm vidu no! najbol mi je un skorc u vozicku, kej tazga pa se ne:D LOL! koncno si mal neresn ratu ej. dobr se zmeri si 4real ker je pac josef S;) sam skoda da se je kr razstrelu..i would like some more

Koba said...

Kaj pa veš, morda se zadeva še nadaljuje;)

Btw tle si poglejte ene res odštekane stripe men so zakon:

http://70.86.201.113/imageserv2/stilltemporary/archive.html

peach itch said...

hahaha-cist hudo! teli stripi so res zakonn, smm ze use prebrou pa so mi naibol:D kje jih najdes ej

Koba said...

ja res so hudi ni kej, prov en odpiljen humor k ga nisem še nikjer zasledil,
drgač večino neumnosti najdem v straniščnem humorju od mnenjalnika, vsake tolk cajta se res kšna kvaliteta pojav


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/