Tuesday, October 24, 2006

Moj prvi COSMOPOLITAN članek

Dragi soblogovci in blogerka, zadeva je taka... tko pred enim mescom prbližn, po eni jebi k se mi je zgodila, je nanesl tko, da sm en dan zvečer sedel za kompom, neki pisu za en đob in v naslednem trenutku sam od sebe zbrisu napisano in napisu neki. Iz tega neki je nastal člank, ki sem ga po posredovanju špele, ki pozna urednico cosmota, poslal le-tej in čakal. dokočal sem mnenje oz. karkol, v katerem je bilo izraženo, da je to eno izmed najboljših publicističnih člankov (fak jea) zadnjega, vendar je totalno nerealne, sovinističen in ultra mega seksističen. Ker tega članka očitno v cosmotu ne bo, sm se odloču (po prigovarjanju nekaterih), da nej to objavm tle gor. To je to...

V ISKANJU PROCENTA

Ženske imate, podobno kot moški, svoj svetovno znan ženski časopis, v katerem lahko preberete malo o tem malo o onem, o ličilih, o celulitu, o raznih kremah, predvsem pa o emocionalnih težavah, o tem kako smo moški svinje, kaj lahko pričakujete na zmenkih, kako ga prepoznate po njegovi pričeski, stilu hoje in še in še… Dejstvo je, da si moški in ženske skozi takšne in drugačne medije oblikujemo nazore, poglabljamo razlike in poudarjamo napake pri nasprotnem spolu. Ker je to ženski časopis in ker sem sam pripadnik moškega spola bi vam, drage deklice in dame, predstavil svojo videnje deklet.
Pri svojih rosnih dvajsetih letih sem dal skozi življenje presenetljivo veliko, bil ljubljen in zaljubljen, imel relativno dolgo in fenomenalno zvezo, bil prevaran, osovražen in še bi lahko našteval. Po izkušnji, ki sem jo imel pred kratkim, sem se dva tedna nazaj, natančneje med listanjem maminega Cosmopolitana na Wc-ju, odločil napisati moje videnje o dekletih in vse skupaj poslati urednici.
Vsa dekleta sveta predstavljajo celoto. Po mojem mnenju je na svetu približno 90% deklet, ki ne vejo kaj hočejo, iščejo svojega princa iz sanj, ko pa ga najdejo, se tega ne zavedajo in iščejo naprej nekaj česar ni. Morda nima konja, morda ta princ ni popoln, lahko pa je popolnoma nekaj tretjega, kar nima veze ne s princem ne s konjem. Ostalih 9% deklic sveta, belih, črnih, kakršnih koli pač, najde svojega princa, vendar nanj preprosto niso pripravljena, se tega zavedajo, ga pustijo in se prepustijo toku življenja. Ostane nam še zadnji procent – sem spadajo/spadate tiste, ki vejo kaj hočejo, vejo kaj imajo, vejo kaj lahko izgubijo, uživajo življenje in ga sooblikujejo s partnerjem, sem spadajo tiste, ki si zaslužijo ime ženska. Zakaj mislim tako? Na začetku odstavka vam predstavljamo celoto in če za celoto vzamemo število 100, vidimo, da je 90 žensk takšnih, 9 drugačnih, ena pa je tista prava, tista, ki jo iščem.
Po prebranih vrsticah si večina vas, dragih gospodičen, misli: ''Še en obupan moški, prežet s seksizmom, nastrojen proti vsem nam, kaj pa on ve…''. Odnose med ljudmi v veliki meri zadevajo mnenja in stališča vsakega, ne glede na to ali gre za politično, versko, kulturno in nenazadnje ljubezensko tematiko. Ostaja pa dejstvo, da smo moški in ženske, naša medsebojna interakcija in komunikacija, determinirani pojmi, ki jim ni in jim nikoli ne bo konca.
Kaj me je pravzaprav gnalo k pisanju tega? Morda dejstvo, da sem si vedno želel napisati prispevek za internacionalno žensko revijo ali morda to, da v danem trenutku nimam nič bolj pametnega za početi? Tretja opcija je tista prava, brez besede ''morda'' – dejstvo, da se mi je pred časom, dekle, ki sem jo ljubil (če ima morda spet katera pomisleke v smeri, ki se navezujejo na pojem ljubezni in na mojo starost, naj vam povem, da sem žal že relativno mlad odkril kaj to pomeni) naredila največjo sranje (se opravičujem za besedo, vendar mi, kljub pomoči SSKJ, ni uspelo najti slovnično pravilne besede, ki bila primerna za njeno dejanje), ki me je potrlo, mi uničilo upanje v zvezo, ki bi dosegla točko blizu popolnosti in razblinila moje sanje o tem, da sem lahko srečen, ker sem našel tisto pravo. Kakorkoli, kaj je bilo in kakšni so moji občutki? Dotična revija je preprosto prekratka, da bi opisal vse, poleg tega ne želim svojemu bivšemu dekletu povzročati dodatnih bolečin, ker se sama najverjetneje zaveda svojih dejanj. Lahko pa povzamem dogodke v enem stavku – prevarala me je z najinim skupnim prijateljem, tega seveda nisem izvedel od nje, ampak od nekoga tretjega, dal sem ji še eno možnost in po vsem kar dam čez izvem, da me je prevarala že prej z isto osebo. Žalostno?
Dekletu je bilo žal, jokala, prosila odpuščanja, se trudila, če bi trezno premislil bi si zaslužila še eno možnost? Je res? Ni… S tem dekletom, ni niti važno kdo je, niti ni važno kako ji je ime, sva dosegla neko točko, ki je mejila na imaginarnost, saj je dosegla nekaj, čemur bi lahko rekel, da je bilo skoraj popolno. Vse sva počela skupaj – hodila na sprehode, pijače, potovanja, zabave, kuhala (dejansko sva obvladala mehiško, sredozemski in na kar sem najbolj ponosen, japonsko kuhinjo), vse…poleg tega – seks je bil fenomenalen. Dosegla in ustvarila sva tisto, kar veliko parov po dolgoletnih zvezah nima – svobode, sreče in ljubezni v pravem pomenu. Kaj ji je bilo, da je morala vse to uničiti? Ne vem, ne jaz in ne ona. Je bilo vredno? Pravi, da ne…
In tako ostajam sam, na ta jesenski večer, sam s svojima dvema hrčkoma, ki mi ju je podarila moja prijateljica, češ, da pomaga. Če strnem – želel sem vam samo predstaviti svoj pogled na dekleta in vas tiste, ki ste vezane in srečne, prositi, da se zavedate kaj imate in da sreča v zvezi ni nekaj samoumevnega. Ne rečem, da so vsa dekleta ista, so pa tista prava, ki so ustvarjena za nekoga in tista, ki to niso. Sam osebno ostajam v iskanju tistega procenta…

24 comments:

Koba said...

Dober stil in lepo izpeljano do konca.

Takšnega članka si Cosmopolitan tako ali tako ne zasluži.
Kaj naj bi bilo na njem šovinističnega mi ne uspe ugotoviti- najbrž jih moti, da ga je napisal tip.

Popolnoma se strinjam s tem, da sreča ni nekaj samoumevnega pa čeprav nam današnji svet tako rad vsiljuje prav to.
Skratka, čestitam tako za članek kot za to da si se odločil, da ga deliš z nami.

skejter14 said...

hvala za comment stari

Anonymous said...

emo ampk tr00, strinjam se s tabo maaaljon, vrjamm da boš naidu, pizda sej si tut zaslužš. svaka čast za člank, kozmo je preveč neumna revija da bi ga notr objavl sploh.

rispekt staari

mushu said...

kot prvo: cestitke!
drugo: kozmopolitan je sranje, ki zenske uci kako tipi razmislajo, s tem da vse tm not pisejo zenske ... a little naive, i feel.
tretje: a tist procent tut za moske velja? koz it šur fils lajk it...
uglavnem, upam, da si sel na kak pisateljski faks, ce to obstaja. kapo dol.

neumna opica said...

članek je lep (tko k ti).
everyone dies alone. tko je in tko bo. mogoče so tovrstne pizdarije zato celo na nek način dobre, potrebne in predvsem neizbežne; če se na ta način naučiš pomirit s tem, tok bolš zate, če ne, jebiga, usi mormo furat safr.

sreča itak ni neki samoumevnega, ampak če ta folk tko misl in tko žvi (beri: kozmo bejbe in menshelt modeli), to niti ni zavidljivo, ker v lajfu brez spoznanja srečo najde samo norec. dejansko sreča niti ni point lajfa, ker takrat, ko mislš da si srečen, je resnica glede sreče to, da si tist, kar si hotu met, že davno pred tem zgubu; to je še tok bolj resnično, če izhajaš iz tvoje situacije (in iz situacije še marsikoga druzga). to pa zato, ker si zašel iz realnega časa; ker je upanje pršlo tok blizu idealne resnice, da si realnost zamenju za iluzijo le-te.

point je sam to, da se razvijaš, obnavlaš in živiš v skladu s sabo in to, kar se dogaja na dolgi rok pač sprejmeš, in takrt, ko ti končno rata spet zažvet, vzameš vse v zakup in verjem, da si močnejši, pa tut če si mal bl prazn, to niti ni nujno slabo.

sicer pa, predstavli si eno debelo, škilasto, mozolasto bejbo s turi na riti, rojeno zapovrh še s takim talentom, da se usakič, k si pizdo brije, ureže, pametna je pa glih tok, da se zaveda, da si jo itak brije brezzveze, ker s tem izgledom ne bo nikol dobila za fukat; neumna pa glih tok, da bere kozmo in naseda temu kapitalistično ustvarjenemu izgledu popolne prasice. Ki seveda zahteva 90/60/90, kar je 500 galaksij stran od približka njenga izgleda. to je šele safr in taka bejba lahk sam upa, da ma doma 2 metra štrika pa da žvi na podstrešnem fletu, zato, da se ji ni treba it vn guncat.
pravm sam to, da bi tut taka pička z voljo in mal pameti še zmeri lahko spremenila svet (čeprou bi umrla nedolžna pr 80tih) in da družbe ni treba sprejemat, in teh 99% je takih, kot je in oni so tut tisti, k so si vse to zmisll, zato k jih je strah umret, pa zato k so neumni. Vsak ma svoje preklectvo ( če jih maš 17, slabo zate) in vrlina, ki šteje, je ta, da znaš s tem, ne sam žvet, ampak v tem zavedanju uživat in si vse to v svoj prid obračat. tut men ne bo nikol jasn, zakaj bo pička padla na kurbirja, k ji bo v faco povedu, da jo bo pofuku pa spizdu in bo za njim useen jokala pa govorila kok smo tipi kurbe, zravn se pa nikol ne bo zavedla, kaj je mela metr pred sabo, pa ni vidla plus to, da je vedla v kaj se spušča, pa da tut najbrš ni blo prvič. mnja, v to se raj nam spušču, k tuki ni konca.

v glavnem, ne me preresno jemt, js bom itak ratu pedr takoj k bom pogruntu kako se to nardi, povem pa sam tole:

dejte se slepit, dokler se lahko. kaj vam pa sicer ostane od lajfa.

skejter14 said...

ej hvala za replike na moj člank, dejansko sm prčakvou, da bota prebrala sam tko dva al pa trije.

drgač pa val en JEBEN RISPEKT, pizda si fakin fenomenalno napis, posebi za stavk : ''ker je upanje pršlo tok blizu idealne resnice, da si realnost zamenju za iluzijo le-te.''. res, ta hkrati kompelksno-simp-neki stavk bi lahko uporabu za definiranje deteriminirane besede upanje. iz tebe še neki bo, sam te misli morš ti unovčt.

no drgač pa še enkrat hvala za poste, mi velik pomen, če mi kdo za kvazi člank, ki temelji na mojem realnem življenju, reče rispekt.

skejter14 said...

btw, mushu, za moške velja čist isto napisano (sm dojeu ene dva tedna po tem) o teh procentih. pa nej te še opozorim, da je ta blog prava skupnost/prebižišče/območje/nevemkakobiseizrazu moških, ki spadajo pod ta procent.

peach itch said...

ganljivo.

Anonymous said...

že težko čakam da bom str 75, šou bom na cipe, zbrou si bom naibolšo, in k se mi ne bo ustou ji bom reku: bejbi, to so pa izkušne.
upa da bo še izhaju kozmo, ker mi bo tko mogoče še vrjela.
neki neki..

mushu said...

jz sm tok ponosna na vas! in na to da smo z nekaterimi od vas nekoc bondal... =) bodite se naprej ta en procent in delite tok dobre clanke. in ne se bat, je res - vecina bab je utrganih. jz ce bi bla tip bi bla gej =)

Anonymous said...

Skejter14, upam da te ne moti, da bom dala repliko, čeprav se ne poznava.

1. Comsopolitan je pranje ženskih možganov. Gre za to, da nekatere ženske, namesto da bi se poglobile v odnos do svojega partnerja, iskale kakšen nasvet pri svoji dobri prijateljici, iščejo rešitve v idealistično, včasih celo vsiljivo usmerjeni reviji. Ženska, ki vzame v roke revijo Cosmopolitan je, ali zdolgočasena ali pa ima težave v zvezi in išče napotke, kako naj zvezo reši pred propadom, ali uresničuje vsa moška pričakovanja v zvezi s seksom , kako naj si jo obrije, da bo izgledala moderno, česa še ne ve o svojem lubiju pa ve revija itd.In potem, ko prebere Cosmopolitan, misli, da je na konju, ker je tam napisanih nekaj točk o tem, kaj je njenemu partnerju všeč, čeprav so vse te objave izjemno posplošene, saj si noben človek na tem svetu ni enak (jasno dejstvo). Značajske poteze, ki naj bi veljale za vse moške so tam ekstremno poudarjene in vsekakor ne veljajo za vsakega, to je enostavno absurdno. Ženska dobi napačne informacije in namesto, da bi se dejansko uzrla v svojega partnerja, sledi temu, kar narekuje veleumna revija in, jasno, temu posledično naredi kiks, saj dejansko ne upošteva partnerja.
Revija tudi narekuje, kakšna naj bi ženska morala biti, jaz pa trdim, da naj bo takšna, kot si želi biti, da naj deluje spontano ( enako velja za moške). Najbolj samozavestno boste delovali, če se enostavno ne obremenjujete in ste, kar želite biti in ne tisto, kar družba (v našem primeru Cosmopolitan) pričakuje od vas.

Cosmopolitan ni revija, ki bi bazirala na znanstveni postavkah, pač pa je en poslpošen, včasih celo zlagan larifari, ki mu ženske na žalost nasedejo.

2. Praviš, da si star 20 in da si že ljubil? Verjamem ti, menim pa, da boš ljubil še močneje.

3. To glede princa na belem konju si imel deloma prav. Ampak zakaj bi se ženska spustila v odnos z moškim, do katerega ne čuti kemije oz kakršnekoli telesne in čustvene privlačnosti, čeprav naj bi imela pred seboj idealnega moškega. Idealnega za koga? Si ti sestavil merila?

3. Želim ti vso srečo pri iskanju tistega procenta.:)

4. Upam da te nisem, oziroma da vas nisem preveč utrudila z branjem.

lp, I.

P.S - a to ste sami študentje na tem blogu?

skejter14 said...

draga l.

spoštujem in cenim tvojo repliko na moj prispevek. evo mojo repliko na tvojo repliko. upam, da bo boš dala repliko na mojo repliko tvoje replike, ker bom js pol dau zihr repliko na tvojo repliko moje replike o repliki. ja, nekak tako.

1. dejstvo, da je cosmopolitan prizadeta revija, za katero pišejo kr eni ljudje k misljo, da majo use pošlihtan u glavi oz. probajo sami ustvart nek ideal, ki jim ga osebno ne uspe dosešt. razlog, da sm js napisu ta prispevek oz. kokrkol bi se lahko temu rekl, je biu sam u tem, da sm se hotu spustit na en prizadet nivo prizadetih ljudi, drugi pa je, ker sm v njem izrazu takratno psihično stanje in stvari k so ble v moji glavi. ljudje, ki me poznajo vejo, da je ta člank dejansko izliv mojih takratnih čustev (najverjetneje mi ravno zato ne bi kozmo nikol objavu posalnega, ker je preprosto preveč iskreno napisan). bejbe kr nej berejo tisto idealizirano sranje, realnost je pa drugi k jih bo itak zjebala.

2. mah kaj pa sploh pomen bit zalublen. ljubezen je itak deteriminiran pojem; po mojem mnenju beseda ljubezen označuje stanje, ko človek misli, da je našel svoj ideal. kaj je pa ideal posameznika je pa itak že čist neki tretjega. js osebno sm pršu do sklepa, da sm biu zaslepljen do te mere, da sm mislu, da ljubim (kok se to gej sliš). dejansko je bilo to, kar sm čutu teženje h nekim idealom k jih bom najdu v tistmu procentu.

3. merila za neki si postav vsak sam. če ti lahko napišem slovnično nepravilno/preprosto oz. po ''kmečko'' kaka mamo mi merila - bejba more bit huda, lušna, da jo opazš pol pa definitivno jo morš spoznt, da vidš če ma kej u glavi. to je videnje (glede na to fantje, da vas use poznam, si upam trdit za ns use) ns je pa ni blogovcev.

4. hvala, kaj pa če si ti mogoče tist procent? :)

5. sploh ne, mi smo intelektualci, radi beremo.

p.s.nazaj.: ja baje, da smo. po strukturi smo nekak tko (pišem tko random): marksistični politolog, še en politolog k je ful lep, izgubljeni študent kulturologije, študent filozofije in zgodovine, ki išče smisel nečesa; oblikovalc, ki pomoje ni polegu tega bloga že petsto let; pravnik, ki obožuje kmš in pa upravnik, ki je sensei seksologije. tko nekak. vsi smo lepi, pametni, dobri po srci in radi pijemo pivo. gpp fo life

Anonymous said...

pa sej, a kdo sploh cosmopolitan resno jemle? jz nobenga ne poznam, tut bejbe ne. ceprow hmmm..ce pogledam cosmo forum, tm je pa kr neki resnih. ok sm si premislu. zgleda da je res dost glupga folka, sploh pa glupih pick. argh! zdej morm pa kakat

Anonymous said...

hahaha sam si ns dobr opisu..

Anonymous said...

Živjo,

sami družboslovci:) Z nekaterimi od vas sem pol soseda.

Nisem čisto razumela, zakaj urednica ni dala objaviti članka?
A to je njeno mnenje, da naj bi bila vsebina seksistična in šovinistična?
Verjetno ni vedela, v kakšnem kontekstu naj ga objavi ... se mi pa zdi, da bi bilo koristno, da ga. Tale zapis je vključeval tvoje osebne izkušnje in tvoj lasten pogled na vso situacijo. Zdelo se mi je precej zrelo, veliko ljudi se ni sposobnih uzreti samih vase. Zakaj mislim, da bi bilo dobro, da bi se tvoj članek objavil ... zato da bi dekleta, ki berejo Cosmopolitan, dobila (povzeto iz realnega življenja) informacijo o tem, da moški niso neranljiva, hladna, sebična bitja, kot jih ženskam prikazujejo določeni stereotipi. Predvidevam, da to revijo ženske berejo že pri šestnajstih letih.

O zaljubljenosti je bilo že veliko govora:)Nekaj definicij sem tudi že prebrala, skratka je nekaj drugega od ljubezni. Zaljubljenost je bolj ko ne tisto, ko misliš, da si našel svoj ideal, potem pa sčasoma ugotoviš, da ideala ni. So le prevladujoče pozitivne lastnosti, ki te pri nekem človeku tako zelo privlačijo, da enostavno spregledaš negativne oz. moteče. Če ti to uspe, si na konju se mi zdi;)Ljubezen pride kasneje, je trajnejše in močnejše čustvo, zaljubljenost pa kratkotrajnejše in bolj silovito.

Tretja točka - mislim, da imamo ženske enake kriterije ;)Ne vem zakaj to nekatere zanikajo, češ da je videz postranska stvar.

fajn bodte

Irena

Anonymous said...

Dej no,
članek ni bil objavljen, ker ga je napisal 20 letnik. Sploh je pa ravno tako površen, kot članki v cosmotu. Ti, kot 20 letnik, se srečuješ z ljubeznijo ene 5 let, medtem ko z resnimi zvezami šele ene 2. Tebe je ženska pustila/zajebala/whatever in zdaj v tem miselnem stanju napišeš članek, ki se ti bo zdel, ko bo mimo prišla nova "idealna" ženska, malo čuden.

Teh tvojih 90 procentov... Večina ljudi neve kaj bi rada v življenju, zato se pa izobražujemo, šolamo ipd. Mislim, da ni neke drame če pri 20ih neveš kaj pričakovati od zveze/ljubezni. Vsi pa vemo, da je vsak individum zase najperfektnejši in ženske, katerim ni ušeč, puhoglave budale, ki nevejo kaj hočejo. Te procenti so pa totalno subjektivni oz. odvisni od posameznika. Ena "keš" pička pa najbrž razmišlja, da zakaj je tako malo tipov, ki njej ustrezajo (pač $). Potlej omenjaš seks, da je bil fenomenalen. Torej pri 20ih že veš kaj je fenomenalen seks...

Pač ljudjem ustrezajo različni ljudje. Recimo poznam totalne idiote pa vendar imajo prijatelje, punce in vse. Ampak ljudje gledajo na to tako, da so vsi ostali neumni, oni pa perfektni. Zakaj nekdo igra nogomet če je pa košarka 100x boljša...

Kaj si hotel s člankom povedati mi pa sploh ni jasno. Da naj ženske ugotovijo, da si ti najhujši? Da si ti dober, prijazen itd. in zato jim ustrezaš, čeprav se one tega ne zavedajo? What? Manjka mi point.

članek je lep (tko k ti).
everyone dies alone. tko je in tko bo. mogoče so tovrstne pizdarije zato celo na nek način dobre, potrebne in predvsem neizbežne; če se na ta način naučiš pomirit s tem, tok bolš zate, če ne, jebiga, usi mormo furat safr.

sreča itak ni neki samoumevnega, ampak če ta folk tko misl in tko žvi (beri: kozmo bejbe in menshelt modeli), to niti ni zavidljivo, ker v lajfu brez spoznanja srečo najde samo norec. dejansko sreča niti ni point lajfa, ker takrat, ko mislš da si srečen, je resnica glede sreče to, da si tist, kar si hotu met, že davno pred tem zgubu; to je še tok bolj resnično, če izhajaš iz tvoje situacije (in iz situacije še marsikoga druzga). to pa zato, ker si zašel iz realnega časa; ker je upanje pršlo tok blizu idealne resnice, da si realnost zamenju za iluzijo le-te.

point je sam to, da se razvijaš, obnavlaš in živiš v skladu s sabo in to, kar se dogaja na dolgi rok pač sprejmeš, in takrt, ko ti končno rata spet zažvet, vzameš vse v zakup in verjem, da si močnejši, pa tut če si mal bl prazn, to niti ni nujno slabo.

sicer pa, predstavli si eno debelo, škilasto, mozolasto bejbo s turi na riti, rojeno zapovrh še s takim talentom, da se usakič, k si pizdo brije, ureže, pametna je pa glih tok, da se zaveda, da si jo itak brije brezzveze, ker s tem izgledom ne bo nikol dobila za fukat; neumna pa glih tok, da bere kozmo in naseda temu kapitalistično ustvarjenemu izgledu popolne prasice. Ki seveda zahteva 90/60/90, kar je 500 galaksij stran od približka njenga izgleda. to je šele safr in taka bejba lahk sam upa, da ma doma 2 metra štrika pa da žvi na podstrešnem fletu, zato, da se ji ni treba it vn guncat.
pravm sam to, da bi tut taka pička z voljo in mal pameti še zmeri lahko spremenila svet (čeprou bi umrla nedolžna pr 80tih) in da družbe ni treba sprejemat, in teh 99% je takih, kot je in oni so tut tisti, k so si vse to zmisll, zato k jih je strah umret, pa zato k so neumni. Vsak ma svoje preklectvo ( če jih maš 17, slabo zate) in vrlina, ki šteje, je ta, da znaš s tem, ne sam žvet, ampak v tem zavedanju uživat in si vse to v svoj prid obračat. tut men ne bo nikol jasn, zakaj bo pička padla na kurbirja, k ji bo v faco povedu, da jo bo pofuku pa spizdu in bo za njim useen jokala pa govorila kok smo tipi kurbe, zravn se pa nikol ne bo zavedla, kaj je mela metr pred sabo, pa ni vidla plus to, da je vedla v kaj se spušča, pa da tut najbrš ni blo prvič. mnja, v to se raj nam spušču, k tuki ni konca.

v glavnem, ne me preresno jemt, js bom itak ratu pedr takoj k bom pogruntu kako se to nardi, povem pa sam tole:

dejte se slepit, dokler se lahko. kaj vam pa sicer ostane od lajfa.


Dej no. Nisi resen.

Nehite se slepit, da je z vsemi nekaj narobe razen z vami. Da ste vi edini, ki "šteka". Ker je to pač patetičen obrambni mehanizem. Pač ljudje nismo kompatibilni z vsemi...

nuff said'

neumna opica said...

ja pizda, pust človeku, da pove, kar hoče povedat, če mu ne gre vse v lajfu tko k bi mogl it, al pa zarad kerga kol drugega razloga. če ti kej ne sede, ne beri.

sicer pa, če v zadnjem stavku, ki si ga citiru ne vidš ironije, si pač debil.

"Torej pri 20ih že veš kaj je fenomenalen seks..."
ti očitno ne veš/nisi vedu

drgač pa se provzaprov brezzveze trudm, glede na to, da se pr tem svojem pametovanju ne znaš niti podpisat.

skejter14 said...

ej aveš anonimnež, dj jebi se, piš neke konstruktivne replike al pa sploh ne pisat.

prvo kot prvo, reku sm, da sm člank napisu v določenem mislnem obdobju k sm biu čist na dnu in da je to odraz mojega takratnega psihičnega stanja. fora je u tem, da sploh nima niti veze kok si str, ampak kok nekih scen maš že za sabo. in kaj pol če bi napisu, da sm str 50 let in sm meu sam eno punco pa še uno mal tko za hec? gre za to, ravno problem raznih kozmotov'n'shit je v tem, da folk sploh ne piše na podlagi realnih izkušenj ampak na podlagi nekega idealiziranega sranja, ki itak temelji na dr. philu in oprah. js sm svoje napisu/povedu, kokr je mi zdi in stojim za svojim mnenjem.

aja, pa lahko rečem, da sm meu kul seks, ker je biu dejansko najbol. pizda mam kolege k majo po več kt pet let bejbe, pa jim je še zmeri tabuizirano oz. narodno, da fuka recimo v gozdu/na javnih placih ali je celotna zadeva tako ekstremno slaba, da ga je sram sploh govort o seksu.

tko, da dragi anonimnež nehi bluzit, ker to je preprosto blog mladih ljudi, ki gradijo življenje na podlagi življenjskih izkušenj, ki pa so na žalost pri večini dost jebene.

pa lep pozdrav

peach itch said...

heh..kok kul. sm ze mislu da ga bom mogu skurcat pa vidm da sta ze vidva za to poskrbela. ne mors, prevec smo advenst

Anonymous said...

neumna opica
jaz mu popolnoma pustim povedati kar on hoče. predstavil sem mu le moj pogled. Očitno ste vi tisti, ki neznate zagovarjati svojih stališč. Tvoj odgovor je res neverjetno globok... Mah sej se brezveze trudit...a ne?

skejtr
A ti sploh razumeš kaj pomeni konstruktivna replika? Ker nerazumem zakaj moja to ni. Nisem jaz tebi govoril jebi se, ampak ti meni, zdaj sem pa jaz debil. In ja je važno koliko si star, ker gre za zrelost v glavi ne pa kol scen si imel za sabo. Pač odnos 13 letnice z 15 letnikom ni ravno primer resne zveze. Je res da stoji na idealiziranem stanju, ampak ljudje, ki to (resno) berejo ravnotako idealizirajo svoj obstoj. Sej noben nikogar ne sili, da se naj Cosmo bere...Če ga ženske berejo in se iz njega "učijo" so pa pač same neumne. In ti kot pisec za "the real" Cosmo, kakšno rešitev predlagaš? ...?

"so na žalost pri večini dost jebene."
...? vsi mate internet...? verjetno tudi hrano in pijačo, obleke? Razen če je eden od vas iz kakšnega kriznega žarišča se mi zdi, da bo preživel...

ps. anonimen sem zato ker tako ali tako sploh nevem kdo ste, na blogspot se pa nemislim prijavljat. Lahko povem da mi je ime Emir in kaj sedaj? No sedaj je moje pisanje podpisano tako da pričakujem konstruktivne replike, ki jih jaz ne znam podati.

peach itch said...

juhu zdej mam pa obleke pa internet pa sem srecen! doesnt work that way emire moj.

Anonymous said...

kdor ne fuka nej usaj pije pivo

neumna opica said...

777 svaka čast

ejnonimus,
1/ js ti nism napisu, da si debil, preberi še enkrat.
2/moj odgovor na tvojga je bil bolj konstruktivn od tvojga, tko da dej no, nisi resn.
3/ nism tut trdil, da nisi povedu v celoti nč pametnga, sam na kurac mi gre, da mi po blogu smeti nekdo brez idja, če mal bol poinspektaš, se lahko podpišeš tut če nisi prjavlen ffr (pa napiš kar hočš, naša imena tut, kot si vrjetn pogruntu niso taprava) pa z disanjem nismo začel mi, mnenje lahko izraziš tut manj agresivno.
4/tole pišem samo zato, ker sm zadnje 4 dni delu kot kreten v kraju, za kerga v veliki vrjetnosti niti slišu nisi in mi pač sede za razliko mal tipkat, ker ja, sm pogrešu intrnet pa čiste obleke. da ne boš mislu da mamo vsi to že po difoltu, ne gre zmeri zgolj za preživetje, sj nismo v jebeni đungli, pa darwin je bil itak en basinc. dejstvo je, da večini od ns ni blo treba pr 13ih delat za kruh, sam mene tut noben ne bi podpiru niti tok, kukr me, če ne bi v šolo hodu, pa pokazu vsaj mal opravičila za trud, ki ga je vložila moja mati, zato da me je izvalila na ta svet. to, da smo v zgodnjih 20ih, ne pomeni, da gre vsem lajf po liniji najmanjšega odpora in nam vse sam pofukano sede, pa spomine mamo čiste, kot 3 letni škorci. če bi bli taki, bi bral kozmo.

neumna opica said...

pizda nisi resn, sm vedu, da ne boš odgovoru.
sm te meu takoj na sumu, zdj sm pa prepričan, sam sj je pomoje usem jasn, kdo to piše.
to, da ne znaš stvari v faco povedat, je še nekako prebavljivo, sam tele metode so pa otročje.
žalostno, da ti jajca niso zrasla.


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/