Sunday, December 03, 2006

ne se je-mt preveč resno, čes nažgan

10 comments:

skejter14 said...

žgur ne prbiji. poleg tega nisi tr00 če ne greš najprej na majspejs

neumna opica said...

hahahah, sploh se nism spomnu tega

iris said...

Še na geyspejsu ste al kaj?

mushu said...

najboljsi posti so vedo spisani/ustvarjeni v nekem zamaknjenem stanju... kongrads!

neumna opica said...

kvajetomajspejs?

neumna opica said...

aj to sir?

skejter14 said...

ja iriska mi smo brez življenja in zato furamo neke virtualne identitete. takle mamo

peach itch said...

ja iriska je na majspejsu iris. sej jo mam pod frends sam je ne klikam k mi je enkrat zbrisala koment. prasica

mojdrekjecarski said...

jah zbriš jo ane. Jst sm tut uno k mi je spemala bulletin board

Anonymous said...

men je pa pivo plačala. svaka čast..


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/