Tuesday, December 19, 2006

projket EU-ray

Spoštovani basinci;
Ker večina naših postov tle gor, debat k smo na pivu in podobno, ponavadi ne preseže intelektualno raven hemeroida, se morm pohvalt, da sm jo presegu. Kakorkoli, pred kšnim mescom je Radio Študent v sodelovanju s parimi drugimi evropskimi radiji razpisu t.i. projekt EU-ray, k zadeva razpravo o razvoji in delovanju Evropske skupnosti. No kakorkoli, ker mam kot študentek politologije itak preveč časa in več al mn sam pijem, sm se odloču, da bom tut js neki spesnu in poslou. No in nanessel je nekak tko, da sm eden izmed treh slovencev, ki je dubu objavu in če zmagam na ravni Slovenije grem na neko evropsko radijsko postajo gostovt za en teden in razpravljat o politiki EU. Tko da, dejte preberte če se vam da, če se vam ne da brt mate zravn tekst tut u mp3 (mislm da je v ENG) in glasujte zame.

Aja pa da sm fer, ideja in celotna zadeva je moja, razn tist o Euro TV k mi je Eva Škrjanec (od kineza bejba) enkrat neki razlagala in sm njeno idejo vkluču not, ker se mi zdi pač dobra.

Hvala za pozornost

Še link (sm pod točko B): www.radiostudent.si/projekti/EUray/slovenija.php

4 comments:

Anonymous said...

Dobr si napisu
Sam model dela na radiju pa res ne zna brat. hehe

neumna opica said...

hočš rečt večina tvojih postov:P

mojdrekjecarski said...

prepričal si me, in glasoval sem zate. sej drugi niso mel šans ker jih nism prebrou

Anonymous said...

ej, vprašu bi te sam tole. S kod je ta Eva? Ker mislim, da jo poznam...


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/