Tuesday, January 23, 2007

O MOJ BOKI!

Z reckom sva skor mela intelektualno debato! Fak. Dans popoldne sva sedela na mali terasi in skoz okn gledala kako se topi antarktika. Mal sva pricala o tem kako je jelincic z retoricno mitraljesko zdemoleru cigane na piramidi, kar je blo smesn, do tuki use lepo in prav. Ampak pol je pogovor tko nanesu, da je on kr začeu neki omenjat Rosseuaja pa narodno zavest pa moralo, jz sm pa v odgovor že skor hotu neki bluzit o demokraciji. Hvala bogu me je damjan pravocasno prekinu in reku: "fak stari, pa ne morva se midva pogovarjat o teh stvareh." pa sm si mislu ja sam res, fak kaj nama ni jasn. Tko sva hitr preskocila na temo analnega sexa, natančneje kako je ce mas tica od dreka ampak to na spodni strani glavicha tko da sploh ne vids. pol ti pa se robckov zmanka jebemti. Tko da na sreco se je celotna zadeva dobr koncala, ampak blo je zlo zlo bliz, celo prevec bliz. mal me zacenja skrbet kam gre tale nasa druzba.

10 comments:

skejter14 said...

o moj đizs. ne stari, recek ne brt roussouja, ker te bo nablodl pa boš ratu anarhist plus ne bo več nobenga človeka s katerim se izklučno pogovarjaš o analnem seksu, pluvanju v usta med fukom in ostalih, malce preverznih temah. intelektualca že mamo, mamo aneja k neki ve, mamo vala, mamo emm, mene itak hehe, mamo umetnika, mamo pravnika, mamo kurcologa, mamo svašta. tko, da recek ne bluzit v neke intelektualne vode, ker se bo use sfukal. oblubm, da te bom podperu, ko boš na horsu. just keep it goin'

Anonymous said...

Your article is very informative and helped me further.

Thanks, David

skejter14 said...

vidi je peder z virusom

peach itch said...

why dont you spam it up, little darling spam it up la la la

peach itch said...

ce bo slo tkole naprej bomo mogl skenslat ejnonimus komente

peach itch said...

aja pa ni vidi ce pise da je DAVID dddd

peach itch said...

fak teh zadnih treh komentov sploh nism jest napisu, to mam kr nek verus k kr sam pise komente fak. a bi kdo ksno tabletko u rit?

Anonymous said...

kdo hoče kluko v rit?
you know who

peach itch said...

lsduser@ikillclowns.com - posl mu meil pa mu tez;) pizda upam da ne bo zdei dobu maljon spama k sm to kle napisu..hm hm

neumna opica said...

ma to je itak nek bot


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/