Tuesday, August 28, 2007


Balls of steal - the anoying devil - Watch more free videos

5 comments:

Anonymous said...

jeben Đavol ni kej! lu2

Anonymous said...

hahahaha ker R!

Koba said...

Kva je banda ;)
Vidim, da nas blog spet prosperira.
Men tle ne manjka nc, si prav
predstavljam, da bi zivel tle.

Sem ze navezal stike z lokalnimi marksisti:)

Jutri grem pa z dvema japonkama in enim japancem v Firence :)

Kaksna je pa situacija na rodni grudi?

neumna opica said...

bl nč nouga use te dni.
pa pr ns ni faksa do novembra.
usi smo/bomo krone ratal, kdaj ti upadeš

Koba said...

Business as usual torej ;)

Sem videl, da je bila cela pizdarija s poplavami, jebeno ni kej.

Jaz upadem v drugem tednu oktobra.

Aja, kako ti je sla socialna.
Pa, Machiavelli ti je bil kul branje?
Jaz sem se slikal ob njegovem kipu v Firencah :P


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/