Monday, June 23, 2008

Fant Suljo

Videl sem, da se zadnje cajte na blogu več ali manj govori o znanem izvajalcu real hip-hopa : Soulja Boyu. Ker je mene tudi zanimalo par stvari o tem fenomenu sodobne glasbe (moram reči da mi je njegova glasba zelo povšeči) sem malce pobrskal po zgodovini tega super geto deep izvajalca, ki nam postreže tudi z deep ass besedili. Toda k tej temi se vrnem malce kasneje.

ZGODBA:
Kar nekaj časa sem brskal po spletu in našel par zanimivih informacij. Soulja Boy je rojen v Albaniji, kjer ga njegovi kolegi in družina kličejo Fant Suljo. Fant Suljo je torej šiptar ko, takrat ko ne dela super deep geto muske, prodaja sadje. Če ne verjamete, vam lahko pokažem sliko ki je neizpodbiten dokaz, da fant Suljo prodaja in oglašuje svoje okusno sadje.


Na desni strani lahko vidite Suljo fanta, kako drži zelo okusno banano.


Postal je megazvezda na račun svojih briljantnih pesmi kot so:
Sretan da sam Šiptar, Fant Suljo d.o.o., Jebi seljaka, dok ima Suljaka, Suljo star,....
Seveda fant Suljo, kot pravi nacionalist, ni pozabil svoje rodne države. V Albaniji je bil tako uspešen, da so po njem imenovali glavno ulico v Tirani. Spet ne verjamete? Ha, evo vam dokaz pičke.


Evo. Spet neizpodbiten dokaz.

Toda po vsej tej slavi v Albaniji, prisluženi zaradi ekstremno hudih komadov in ekstremno sočnega sadja, je Fanta Suljo malce zaneslo. Na dan 24. februarja 2007 je v javnost prišla novica, da je Suljo fant preveč rad imel otroke in da je z njimi počel nečiste stvari. Seveda kot pravi raziskovalni novinar sem zadevi moral priti do dna. In na kaj sem naletel?

Izvedel sem, da se je po tem škandalu Fant Suljo moral preseliti iz Albanije, ker so mu grozili da ga bodo spremenili v baklavo. Suljo je tako za sabo v Albaniji pustil celotno družino, sadjarsko megapodjetje in se odpravil čez lužo. Kmalu po prihodu v Ameriko so ga na ulici opazili producerji iz založbe Sony. Takrat je njegova pot zavila strmo navzgor. Suljo je s svojimi mega glasbenimi sposobnosti takoj postal megazvezda tudi v ZDA. Ja, tudi tam njegov ekstremni talent ni ostal neopažen. Poimenovali so ga, ja uganili ste, Soulja Boy.

Zdaj ga poznajo prav vsi. Druži se z mega geto homiji, ful je zafukan in nevaren. Homije si je nabral tudi v samem političnem vrhu ZDA. Spet ne verjamete?


Bush pleše kolo od Sulje
Suljo fant ''trese'' Ameriko s svojimi geto deep party besedili. Kot pravi poliglot je potreboval 15 minut da je osvojil ingleski jezik. Takoj so na plano prišla revolucionarna besedila kot naprimer:
SULJO FANT Up In This Thang Puttin Shawty To Sleep
Im Ready For Wateva If You Know Wat I Mean
Come Hur Lil Shawty You Dat Bootymeat Queen
Bootymeat In My Face Even When I B Talkin
All Da Gurls Love Me And Dey Straight Up B Stalkin
Tako. Vedno ko boste videli Fanta Sulja na youtubeu ali na mtvju, boste vedeli kakšno trnovo pot je prehodil. Seveda pa (osebno) ob pričakovanju njegovih mega uspešnic, pridno režem njegove slike in si jih lepim na steno. Mami pravi da sem debil. Jaz pa se zanjo ne zmenim.
Lep pozdrav

2 comments:

skejter14 said...

lolz

peach itch said...

dej napis se kako se plese kolo od sulje k jez bi tut to delu


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/