Monday, June 23, 2008

Netopir






Kako lahko gre miš pofukat ptiča/
prasica je najbrž hotla tiča/

tresem se k baba k je žvau u hiši/
Ne morm it mim pol ptiča pol miši/

pizda je to pofukano ogabna žvau/
dej mi nož pa jo bom zaklau/

al pa tebe mudel ne se fukat z mano/
k getovci te narežejo k salamo/

fristajl rep mudel geto aye..... mal me je zanesl

NO in kaj sm hotu povedat. V sobi sm zaprt k ena mala prestrašena deklica zato k je kurčeva golazen v moji bajti. Odprem vrata od svoje sobe in skor stopm na to pizdarijo od netopirja. Pizda ti matrna ogabna kok si grda pizda mala. To je pa tko če maš 4 mačke doma jebemti jim jst kruh. Koga boli kurac kaj si ujel maček glup. Pojej al pa fukn stran ne men nost prokleto golazen. Sonce me je upeku v pizdo pa u roke k svina dans, kremco za po sončenju mam pa v veži in je ne morm iskat. Koža mi je dehidrirana, jst sm dehidriran ne upam si it po vodo k se tresem k pička, lačn sm itak skoz pizda in ne morm it jest. Pod mizo sm najdu pomoje pol leta str piškot sam sm reku jebeš ga ne bom pojedu. Mogoče jutr če bo prokleta pizda od netopirja še pred vrati. Vroče mi je k svina u sobi k so se pofukane opeke od bajte segrele in sm notr v radiatorju. Okna ne morm odpret k kle na pofukani kmetiji dobiš svega i svašta od golazni proklete v sobo. Kja tem žvalem ni jasn? k da jih hočm zravn. Pejd u pofukan gozd furat safr ne men kle prasica netopirska. Kako lahko gre ptič pofukat miš? Jst tega ne razumem.


Evo prasica od netopirja je začela zvoke spuščat. Nč ne bom spau dans. Zdej mačke nagovarjam nej odnesejo pizdarjo drgam, sam kaj k so glupe pizda ne vejo kaj pomen odnes prasica golazn če ne bom rokavice iz tebe naredu.

Pizda če bi bil tak bi ga še lah čez peso ruknu:




Fuj kok si ogabn. Pizda.

Kje so zdej heroji pička jim matrna da mi pridejo odnest tole vn iz bajte? proklet kreten od batmana (sori feni). Rab najbolj bednga pomagača ever. Pofukan Robin k je tko največji pek. Majke ti da je mel Scooby Doo bolšega pomagača : Shaggy mudel.

Batmana mam pred sobo. Sam je ful bol gadn k ta klele:

Proketa golazen

2 comments:

skejter14 said...

škoda, da nisi prestrašena deklica zaprta v moji kleti. tle bi bil popolnoma varen... hihihihihihihihi

Anonymous said...

netoperji so hudo, kwa teb ni jasn :D


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/