Friday, October 03, 2008

sj vem da vs ne zanima..

..sam k se lih na nobeno pametno lubico ne spomnem (ja je mišleno dobesedno),  pa nč se mi ne da pisat, mate kle najprej 2 legendarna fajta, da jih nam skos isku:

Remy Bonjasky vs. Alexei Ignashov, muay thai , 1998:




Alexei Ignashov vs. Badr hari, muay thai (sam brez komolcev mensezdi), 2003:



pa ajde nej bo, še Badr Hari te dni, k ne zgubi več kr tko, proti Rayu Sefotu, k1 rules:




pa namest češnce še par bolanij full thai rules, en največji bolnik, Nathan "the carnage" Corbett, če ste bol švoh sorte raj ne vsega gledat, k so bolani nokauti s komouci:

vs. ena opica (kvaliteta je še bl u pizdi k ponavad):



pa šeena:



pa proti enmu japoncu:


pa enmu korejcu:




ma njega še, sam bom isku en drug dan

No comments:


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/