Wednesday, March 29, 2006

anketa, da se naute sam norca delal

evo vam jedne ankete, da nea boste rekli ma da se samo zajebavam pa da niste part of t3h communiti, pa da naredimo našo že kr visoko hišico iz janka in metke še bolj slatstno:


1. a vam sedejo commenti v popupu?

a/ ja
b/ ne
c/ boli me kurac


2. a je kul da lahko vsi komentirajo, a.k.a.: lahko se zajebavate in pišete kr ene IDje (izključeno, dokler vsi ne odgovorijo na anketo)?

a/ ja
b/ ne
c/ sm R in ne razumem vprašanja


3. bi se strinjali, da blog rata demokratičen medij in se vsem omogoči vse in enake pravice?

a/ ne
b/ ne, nikakor
c/ niti slučajno


4. a hočte kluko v rit?

a/ ne, bi raj flašo
b/ vse od naštetega


5. kdo je največji basinc?

a/ js
b/ ti
c/ oru
d/ tom arnold


6. se strinjate, da niste resni?

a/ ja
b/ ne, ker nismo resni


7. koga za precednika?

a/ oriano
b/ martina strela
c/ najbogatejšga cigana
d/ starija
e/ kineza


8. sm neumn če odgovorim na to vprašanje?

a/ ja itak


9. se strinjate, da fuknemo dol z bloga unga, k ne odgovori na to anketo(:P) do, recmo, naslednga vikenda?

a/ ja
b/ itak, to je samoumeuno
c/ ja
d/ aha
e/ da, seveda
f/ se strinjam
g/ ker je to diktatura(d0h) se strinjam


10. a bi ta anketa mogla met 10 vprašanj?

a/ sj jih ma
b/ ne
c/ to pa ni nobeno vprašanje, ampak ja



Če ne odgovorite na vsa vprašanja, se odgovori ne štejejo, takisto če kkšnga priredite, ker mate demokratično povsod na voljo vse možnosti, odgovore jasno v comments, vprašanja in predloge tut v comments, ker je zadeva resna ne spemite pa kr plunte hitr v roke fantje in dekle.

4 comments:

peach itch said...

1 za reševanje ankice res sedejo komenti u popupu, če ne me pa BOLI KURAC
2 ja pa ne
3 ne, nikakor
4 raj bi flašo, ampak samo če mi jo šebo porine u rit
5 oru je največji basinc
6 ja, se strinjam
7 oriana 4 prezident
8 ja itak da si neumn
9 but of kors
10 ne, mogla bi jih met sedm

Koba said...

1.ja
2.ja
3.niti slučajno
4.sm R in ne razumem vprašanja
5.js
6.ne, ker nismo resni
7.starija
8.hmm, nevem raj ne bom odgovoru
9.logično, lets get rid of the few bad apples!
10.to pa ni nobeno vprašanje, ampak
ja

ups, mogoče bi moru prej navodila prebrat...my bad

mojdrekjecarski said...

1.c
2.b
3.b
4.ITAK
5.dolf lundgren
6.a
7.b
8.kaj?
9.G itak da g(sam ne me tepst)
10.b

skejter14 said...

1.boli me kurac
2.sem Recek in ne razumem vprašanja
3.ne
4.neki k bi me bol bolel...mmmm...bolečina
5.tom arnold pa ben eflek
6.em?
7.starija itak
8.ja
9.itaq
10.ne
11.ful mi sede
12.predvsem imam rad sadje
13.mislm, da rdeča
14.kri
15.iz riti
16.šprica
17.definitivno vito
18.analna deformacija
19.anus
20.zadnjik
21.topi predmet
22.dražljaj
23.ja
24.oh ja
25.močneje
26.hitreje
27.bl grobo
28.še bl grobo
29.okej, pregrobo
30.urujen sem


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/