Wednesday, March 22, 2006

hipi in pol

Jest sem sou pa dans dat kri, v kar sta me prepricali moji 2 hipi kolegici ursa in jana. No pridemo mi ke, se popisemo gor dol gremo do vseh sester k te neki sprasujejo kaj delas, a si meu spolne odnose v afriki al pa z moskim, itd.... Sprasuje kolk si kej jedu, pil, jest sm use valda odgovoru tko k je treba da sm jedu velik zjutri, velik sm pil pa tko naprej, ceprou sploh nism.. droge tut se probu valda nism. po enem pisnem testu, razgovoru in testeranju za pritisk in vrsto krvi, z cemer je mela una problem k igram kitaro in mam ful debelo kozo na prstih, odsetamo v najhujso dnevno sobo ever!!!! najhujsi foteli, usi so cist prjazni k da bi u najbol hotel prsu. Se namestim na stou, una me uprasa ce se kul pocutm, pa sm reku da se kar, sam da sam mal zivcen k je glih prvic pa da ne maram glih igl. ok. una mi zapic tisto iglo in kri zacne tect. Kr naenkrat se zaderem:< ajde, ursa, kdo bo prej!!!!!>po ene pol minute in ene 0.658 deci men rata slabo in jest to tut uni povem. Nasledno stvar kar se spomnm je da kar naenkrat se zbudim in gledam ukol in vidm ene 5, 6 glav. Razmislat sploh nism mogu, se ene 10 sekund sm gledu ukol in dejemu kje da fak jest sm in kaj da fak so te ljudje tle, ubistvu kdo jest sploh sm. nc nism vedu. Vem da sm neki cist bednga sanju k se mi je zdel da sm sanju ene 20 min, so mi uni pol rekl da sm padu u nezavest za ene 5 sekund. men je trajal ene pol ure. Najbl bedn filing sploh. Pol me zacnejo sprasvt ene bedne stvari k mi ni blo se nc jasn, in to glih zato da vidjo kolk mi je jasn. Pa dejte mi mer!!!! Jest sm bogi, a ne vids.. Ne sej so usi ful ekstremno prjazni drgac. Reku sm sem za kuzarc in vode in pol se enga!!!!! tm sm lezu se ene 10 min, nakar smo odsli v jedilnico na nase zastonj kosilo. pojedu sm 2 sendvica in se enga sm uzel za sabo. evo mene zdej tle doma k pism kako sm su dons z 2ma hipijema dt kri in kaj se mi je use zgudil!. no to je pa to. Lep pozdrav

4 comments:

peach itch said...

hihi..softic

Koba said...

Jah jez sem mel tud celo pizdarijo k sem šel dat kri, skupi na srečo nisem padu, sam je pa trajal ene petnajst min vse skupi, pol sem bil pa tak k da bi ene 5 bas spohu, čist adijo skratka.
zdej te bojo pa skoz klical k jim bo krvi mankal boš vidu, jebeni vampirji:)

neumna opica said...

pizda maš ti preveč cajta ;P

skejter14 said...

škoda da nisi umru.to bi blo zihr smešn


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/