Wednesday, March 22, 2006

Retardirani debili pt.1

Nadrkavamo basket. Po eni uri igranja sm biu že mau sfukan. Igra se je lepo razvila ekipi sta ble dokaj izenačeni. Boki je biu mau zviznen in igrou je z mano. Preigrava on, se vrti okol in okol neki muti in fukne na koš. Zarad prei zaužitih travnatih delcev se mi je zdel da bo fuknu mem koša in bo treba dobit žogo. Zato sm šu na skok...

Boki vrže. Žoga leti, se odbije, spremljam jo z pogledom, leti proti men. Nrdim še korak se odrimn od tal kukr se sploh lohk. Nek 190 velk hlod nrdi isto stvar. Dobr se mi je zdel ker sm ga dejansko preskoču NI se mi pa dobr zdel k sm pristou na tlah direkt na njegovo nogo in si skor odlomu gležn. Zabolel je od ena do deset okol osem. Fant od fare kakršn sm nism joku. Noga ni povzročala večjih problemov, šli smo pol še pivo pit, potem pa dam na web drkat kounterstrajk. Biu sm phoenix connection terrorist in delu sm štale. Zaspau sm z mislijo na eno prasico.Roka ni ostala čista.
Ko sm odpru oči me je vse bolel. Najbol me je bolela noga.Ura je mogla bit okol 9h.
Hotu sm it scat pa nism mogu stopt sploh na nogo. Pogledam kva da fak ni kewl, desna noga 2x bol široka od leve. PIZDA si mislm,pa še scat me tiši..skratka nekak zlezm du skreta in pol še nekak du dnevne.Mtki rečm da ne morm hodt. Greva na urgenco, slikat a je kei sfukan. Na poti mi je kupla še sladoled kar je čist hudo.
Na ER je povprečna starost bolnikov okol 50. kar pomen da so basinci k si odrežejo prst, zvijejo nogo, zlomjo roko..velika večina pacientov pa so predvsem bakice in dedki.ok no..bakice
Bakice k se jokajo.Bakice k smrdijo.Bakice k se ne morjo premikat.Bakice k majo bolezni.bakice bakice bakice...pa ene par dedkov pa ene par farderbanih.Smešn mi je biu en tamau k je meu prst neki zjeban, mensezdi da se je z kladvom poču. Pol pa še mtka pove da si je pred enim mescom zlomu klučnco.Heh, pa še buco je biu.
Po ene pou ure skakanja po eni nogi sm sliku nogo, neka MILF prasica mi jo je povila in mi povedala kako naprei. Biu sm hepi od ena du deset ene sedm sedm sedm, da ni nč zlomlen. Z mami sm se zmenu da gre ona pu avto in se prpele du vrat, tko k rešilci..
Stojim tm na eni nogi in opazujem. Se prpele nek avto, vrata se odprejo, po tleh letijo ledene kocke. Bulm v leden kocke k se kr neankat pojav zravn noga. Ženska noga. Ženska noga v desetcentimetrskih štiklih. Naenkat se pojav zravn še ena noga. Rdeče plavo rumena. Čiz zabuhla 2x bol zatečena kukr moja. V istih štiklih. Mene mau zmrazi k se spomnem bolečine zutri-mau pa zato ker si predstavlam kok more njo bolet. K sm neki caita bulu v njeno nogo jo pogledam še v faco in vidm...neki. Neko čudno pičko z razmazanim »mejkapom« k dela nekoo čudno faco in hod mem mene. Pazi mau...hod..v špičakih.Okei si mislm in sam gledam. Ona me pogleda in me praša če sm si jz tut zviu gležn. Sm sam pokimu nism sploh mogu govort. In odšeta notr. Un model k jo je prpelu pa neki muti. Za njim en rešilc in mu poblenda nei spele. Un pa čekera neke liste v avtu tm na dovozu na urgenco. Za taprvim rešilcom se pojav še eden. Oba čakata modela da spele.Model kr čekera liste. Tko mu začne tapru rešilc trobt. Un stoji. Gre tip vn iz rešilca in mu reče nei se pobere. Un model neki nazai in tako izstop iz mensezdi da je biu reno megana. Se vsede notr tip iz rešilca neki gleda vtakne neko kartico in vžge avto. Model mu reče Hvala, se spet zamenata in model se odpele. Meu je očitno nov avto k ga sploh ni znou vžgat..Oba rešilca se prpeleta bliži odpreta zadna vrata in iz obeh vn razpakerajo bolane bakice.
Nasledn avto k je prpelu je biu kangoo. V njem je sedela moja mami. K sm se usedu v avto je rekla: »Dons je pa full gužva.« Odpelala sva se proti ježi...

2 comments:

peach itch said...

Dei damjan bod ti pisatel majke ti

Koba said...

Ej prav hudo si napisu, mi je blo prov v veselje prebrat. No pa upam da se ti noga porihta čim prej da bomo lohk šli v nove zmage;)


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/