Wednesday, March 15, 2006

Žival je vendarle nepredvidljiva


Brez strahu!
Tole pisanje vas ne bo morilo z mojim razmišljanjem ali pa bizarnimi literarnimi izlivi.
Ne, tokrat pišem iz podobnega vzgiba kot Vidi malce nižje. Doživel sem nekaj, kar boste najbrž izvedeli iz medijev tako pa imate priliko, da to izveste praktično iz prve roke...
Vse skupaj se je zgodilo pred približno pol ure. Tako kot zdaj, sem sedel pred računalnikom in se ubadal s pisanjem seminarske naloge, ko sem nenadoma zaslišal, nekaj, kar je spominjalo na zvok petard. Malce neobičajno za ta čas, pa vendarle ni nemogoče. Mojo pozornost pa so pritegnili zvoki rešilca in policijske sirene, ko sem pogledal skozi okno sem opazil, da se na ulici očitno nekaj dogaja. Videl sem možaka z odejo in desko; ljudi, ki so vznemirjeno gledali skozi okna blokov nasproti meni.. Sedaj pa me je že zanimalo kaj hudiča se dogaja, očitno vendarle niso bile petarde!
Moja naslednja asociacija je bila, da je šlo za strelski obračun( domišljija mi je v glavi narisala že celo sceno).
Vse to se je odvilo v parih minutah, in ker mi radovednost seveda ni dala miru( saj zdaj se mi streljajo že praktično na dvorišču) sem se takšnimi mislimi odpravil ven, da zadevi pridem do dna.
Na cesti( gre za Oražnovo, t.j. cesta, ki vodi od študentskih domov proti KMŠju) je bila zbrana že večja skupina ljudi, en rešilec, par policijskih avtomobilov in ena marica. Med vsem tem vrvežem je na tleh ležalo nekaj, kar je bilo še najbolj podobno truplu, zraven njega pa pes, ki prav tako ni kazal znakov življenja. Še zmeraj mi ni bilo jasno kaj točno naj bi se zgodilo, ugotovil sem le da za strelski obračun vendarle ni šlo.
Malce sem pobaral naokrog in nazadnje naletel na možaka, ki je stvar neposredno doživel.
Povedal mi je da je ravno parkiral avto, ko je v ozadju opazil, da štirje psi skačejo na nekega gospoda. Sprva temu ni posvečal večje pozornosti, saj je mislil da so ga zgolj veseli in da so njegovi. Ko pa je pogledal še enkrat je videl da gospod leži na tleh in da ga psi v resnici trgajo!
Lastnica psov( moja soseda) naj bi enega od njih odvlekla stran, še zmeraj pa so ga napadali ostali trije. Naj pri tem omenim, da ti psi niso navadni jazbečarji; točne pasme sicer ne vem, po konstituciji in velikosti pa spominjajo na rotvajlerje!
Ta, ki mi je vse skupaj razlagal, je takrat še zmeraj sedel v avtu saj si seveda ni upal ven, zato pa je poskušal pomagati s tem da se je zaletaval v pse.
Vmes je na pomoč priskočil še nekdo drug, ki je pse poskušal odgnati z desko. Vtem pa je na prizorišče na srečo, že prišla policija, enega od psov so ustrelili dvakrat in je s tem na kraju poginil, drugega pa enkrat in je bil le ranjen.
Enkrat na tej točki pa sem se na kraju pojavil še sam.
Le upamo lahko, da bo žrtev preživela saj naj bi bile poškodbe zelo hude. Za konec lahko omenim zgolj to da sem te pse večkrat srečaval na sprehodih in nikdar niso kazali nobenih znakov agresivnosti. Morda se bo v medijih razvila cela diskusija; o tem kako dobro je dejansko poskrbljeno za človekove najboljše prijatelje in kako varni so ti v resnici za okolico; morda se ne bo.
Mislim, da so bili nesrečni psi( ki jih sedaj, najbrž čaka žalosten konec) lepo in pravilno vzgojeni.
Pri vsej stvari me najbolj bega brutalna nepredvidljivost, nepredvidljivost, ki jo imajo živali očitno v krvi.

3 comments:

peach itch said...

o fak, o bed.. kere scene. same scene. sam mas point tole je material za na trenja.
ampak ni mi jasn zakaj bi gdorkol meu ne 1ga, ne dva..ampak 4 rotvajlerje! mislm wtf, sej ze pozrejo eno tono hrane ce ne druzga..aha, mislm da sm ugotovu u cem je biu problem. pac zmankal jim je ke$ha za hrant 4 NAJVECJE cucke in ti so hotl pojest nakljucnega sprehajalca!..ja to bo to

peach itch said...

this just in..
bli so bulmastifi.
hmmm, mogoce so bli pa spolno zlorabljani->
http://zoosola.zooxtreme.com/School/article1_1.html

peach itch said...

ahem..being put TO good use:P


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/