Tuesday, March 14, 2006

pekmurje

no torej ce aese ovmovbn ne vo za sxscena poprabdfgjkla do lomnbavaca tehga tekdra pol pa kirrx
ro ponmrn da sm cist gniu aves uh holary kwa vi jesb njo naetedfgcnu sej mi ker sfe sraxegaces
nio udlavbn ce je ro ut vloj bom pa pioosi ortem kaj ase mi jne sans kej zdodil.
uvistnu se nc ke sm se loiofdslč čoflilih zbuisod
nism iu pewlk, miurja pekmurej. cakaarte sam malo m kje sm ue ostau pitsda sej uuedwj mi few ša ie lr fvdobr jo ka aš ša pa tit me. rko mi pekmuri smo vse prfukneni cce kdo tezi vi sofiol po picke tud ve ne teio vpo edovui po puiivki.
vpioi se okol i doljog tedojki sej nnea wem kaj sm lifkar spliod napiosu ampak bom impeoviueri. ce nan pa bi usen pa ko vas jeve mwn swe rilwe usi smeswn.

No comments:


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/