Tuesday, March 14, 2006

POZOR! CEFURJI NA CESTI

Zdele vam bom jest usem napisu kako pa kaj je blo k so me cefurji ganjal po Ljubljani in obvoznici, da mi ne bo treba usakmu posebej razlagat.

Zacel se je pr men doma k sm caku Urso, da pride v mesto. Naj bi se sla vozit okol z mojim avtom, k mi je fotr reku da gre z mano na pumpo naslednji dan, ce ga pelem na letalisce. Uglavnm, med tem k sm njo caku nism meu kej za pocet. Uzel sm flaso vode, elektricno pumpo(12V), par cevi in kablov in iz tega u pol urce naredu zadevo k jo ustekas v avtu v uticnico za vzigalnik, prtisnes na knof, in zadeva sprica vodo. K je ursa koncno prsla, sem valda hitr pograbu "wotrkenon" in ga dal ursi, rekoc: "evo tle mas, pa sprici folk iz avta." In odsla sva na pot. Prvi avto, katerega je ursa pospricala (in seveda to posnela), se je izkazalo, da sta v njem sedela 2 dajbol nasikana cefurja. Model je takoj na semaforju stopu iz avta: "KAJ JE TO, KAJ JE TO!?!?!?!?!?!" Zalena, GREMO!!!! Model takoj stop nazaj u avto in pici za mano. jest sm vozu s polnim gasom, on pa tut.(nasreco ni meu BMWja 850, glede na to da je bil cefur(drgac ga zihr nebi pospricala)) Nakar pridemo do neke male ulice-dvopasovnice , me on prehiti in ustav pred mano. Jest sm se tut ustavu. Spet stop vn iz avta in se setajoc proti men neki dere. Pogledu sm na lev pas in sunkovito spelu mimo njega in njegovih odprtih vrat. Manjkalo je ene 5cm da bi mu zbil vrata, za kar mi je se vedno zal. Ko sem peljal mimo njega mi je z uso silo brcnu v avto. Zlaufu je nazaj za volan in me nadlajeval zasledovati in neki slikat.tko smo se lovil se ene 15 minut. Nakar sem zavil na avto cesto in se ga znebil zahvaljujoc mojemu SUBARU LEGASY 2.2GX 4WD. Nato sem prisel na Jezo, se preprical, da ga ni vec za mano in poklical Benota. to je vec al mn to. Zravn bom probu prpet se muvi k ga je ursa posnela, kako sprica avto.
Dodatna vprasanja lahko napisete pod COMMENTS ali pa me kontakterate po mailu, MSNju ali telefonu. Lahko me tudi povabte na pivo.

2 comments:

peach itch said...

In kaj ce bo eno od teh cefurjev tole prebrou? Use si nas spravu v nevarnost..

peach itch said...

mogu bi odbit modela


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/