Thursday, September 21, 2006

mislm da sm najdu svoj neki al sm pa sam ful nablojen

učeri sm mal zabluziu v jutro in tko majke mi čez noč sem doživel razsvetlenje.šou sm na en tko rojstn dan v en lokal v centru mimgrede pozdravt eno bejbo, sam je pol tko nanesel da sm si naroču še pir.no in nevem kako, a sm yoda al nism, pr pogovoru z enimi hudimi študentkami sm biu tko ful uglajen, moj smisu za humor ni bil bolan, ampak tko prefinjen al neki, obnašu sm se normalno in ne tko prostaško kt pač se mi basinci in tko.tko dejansko (poleg tega da sm lep) sm biu tko šarmanten, karizmatičen moški v tisti noči - se mi je obrestval, dons me ne kliče ena, ampak opa, dve najhujši bejbi če gremo neki pojest.sm reku, da nimam časa, ker js se zdj delam nedosegljivga, prepovedan sadež.

kar je point - razsvetljen sem

4 comments:

Koba said...

Lep pozdrav basinci, skvani, legende, carji oziroma pedri!
Tale Portsmouth niti ni napacen, ajde hrana je v kurcu, bejbe so gadne, na umivalnikih majo dve pipe, vozjo po levi'n shit ampak otherwise it's OK.
Lepo, da tale blog spet prosperira, je bil ze cas, drgac pa bom itak napisu eno daljso blodnjo k pridem nazaj, no sej se se kej oglasm.

PS Sorry recek ker tkole zlorabljam tvoje poste, ampak ce si ze ratu kultiviran pol vsaj jaz ne bom :)

Ajt pol

peach itch said...

kwa zdej nejc, lepo slisat da ne tripis glih ful. pa ubistvu si orlu nasmetil post.
oru ti si pa itak peder tko da jest res newem zakaj se vedno to zanikas.

skejter14 said...

pička vam materna.js napišem neki a vi men smetite s komenti.

neumna opica said...

sam res nejc, dj napiš na blog ne. spam spam spam one one


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/