Monday, February 19, 2007

hmal bo en let

ok, dau sm nou template, k mi je šu un na kurac. lahk še fonte pa use nekje spreminjam, sam bom to en drug dan, k se mi ne da drkat, grem raj strange days gledat, k učer sm biu pijan in nism nč vidu.  pa mamo shoutbox, ki je kewl. pa piše je pa ni kru, kar je tut kewl. sicr pa je treba linke apdejtat, tko da nalimite sm kšne kul linke, pa bom dodou en dan, k se jih mal nabere.
pa povjte če je kul tok na izi templejt. men sede. itak more en enkt mal napimpat, k js ne znm.
hotu sm še eno slikco enga goloba nalimat, sam ne vem zakva noče, bom probu šeenkt.

zdj smo zihr še bl kul k prej
al nismo?

aja pa djte si gugl akaunte narest, da se bote lahk nazaj upisal
ce mate gmail se sam s tem upisete, ce ne pa povejte k ma mse miljardo invajtou

edit: ok, tagi delajo. tko da zdej, vsak k napiše post, nej tm spodi k maš labels neki še svoj nick napiše, pa bom use poste editou ob prilki, zato da bo bol pregledno in bo vsak meu svoje poste na kupu.

edit2: zdej ma vsak svoj label, tko da lahk označujete svoje pizdarije.
glede na to, da mate eni bl u pizdi frekvenco; še zmeri čakamo žgurjev vseobsegajoči prispevek. če tega ne bo v kratkem, te bom mogu citirat, tko da na ekran z njim:P

12 comments:

Koba said...

no, pa se je le pričela renovacija, sej kr kul zgleda, še par neumnosti bomo dodal pa bo super :)

Anonymous said...

ja in zakaj da fak sm js izbrisan? skejter14

Anonymous said...

no pa recek tut...

neumna opica said...

sj sm use napisu pizda. nisi zbrisan sam prjaut se mnorš z gugl accjom. to nism nč js zbrisu to tko je .

Anonymous said...

kakšen jebeni vseobsegajoči prispevek?a uno z mojimi poškodbami..ah jebš to, to je že passe. se bom pa oddolžil in vam naredil lepo predstavitev (v stilu horatiota-vem da vam je bla usem ušeč) od da ta najbol kul sploh serije s katero (ja ponosen sem na to in si javno priglašam pravice) sm vas use okužu.HEROS baby! coming soon...takoj k najdem cajt.

neumna opica said...

evo citiram

"Tale post smatrajte kot obvestilo o veliki časti, ki vas bo doletela v bližnji prihodnosti.Gre za stvar tako velikih razsežnosti, da se ever expanding american dream skrije prednjo. Upam si trditi, da bo, da to lahko sedaj že razkrijem, moj prihodnji post, nekaj tako earth shattering, tako ground breaking, tako body shaking, da bo sreča, če bo potem sploh še kaj ostalo od naše ljube ljubljanske infrastrukture. It's a plane, no, It's a bird, no, It's Superman, hell no!, IT'S Samuraiwannabe's new blog post!"

enkt si se hvalu neki zdj pa kr nč

Anonymous said...

ja sei ni nch napisu kdaj bo, sam da pac bo. to so te varke, to jih tm na pravu ucijo.

Anonymous said...

evo človek ve kaj govori.zna brat med vrsticami. sicer pa je biu ta post tok kul da je že sam po sebi kul in nerabi follow-up :) ne ne heros post pa bo.lahk bi ga clo z vitotom skp nardila..how bout' it partner...

peach itch said...

newem jz bi raj sam fotke od cheerleaderke gor nalepu toj pa to:) sei bi blo kr neki, sam usen bol kt horatio:P ce ne pa reck, se vedno cakam retardirane debile pt.2, zdei bo ze skor en let! toj skor tok bed kt duke nukem forevr. sam res dejte pisat poste, ker ce ne bo val sm gor poklicu ene basince k jih sploh noben ne pozna pa nam bojo smetil. aja pa aint that just the way poje LUTRICIA MCNEAL ne pa fugees...minus pika:P

neumna opica said...

hmm vito.. pa mas najbrs res, prej sm biu kr preprican da so fugees, ne vem od kje, bom se sam preveru sam ne zdej.. no, cej tko, pol naslednic zacenjam z -1. sicr pa zgur, ti se kr zgovarji. pa ne ni biu tok kul;P

pih bezveze. zihr tvoja mami bl smrdi k parmezan

neumna opica said...

prouzaprou ne začenjam z -1 zato k sm u usakm primeru zmagu:P

neumna opica said...

a bote limal linke al naute


Google
WWW http://jepaniblog.blogspot.com/